داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

ستاره پرسپولیس در پایان فصل جدا می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۰۴۹۷۴
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
ستاره پرسپولیس در پایان فصل جدا می‌شود؟
وضعیت مهاجم مصدوم تیم پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این باشگاه همچنان نامشخص است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که ۶ هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده است قرارداد ۱۱ بازیکن با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد که می‌تواند یک چالش بزرگ برای این باشگاه باشد.

سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدیخانی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود.

از بین این بازیکنان به احتمال فراوان سیدجلال حسینی از پرسپولیس جدا می‌شود تا سال آخر فوتبالش را در ملوان باشد یا از فوتبال خداحافظی کند. عیسی آل‌کثیر هنوز وضعیتش برای عمل جراحی مشخص نیست، مهدی مهدیخانی قطعا قراردادش تمدید نمی‌شود، در خصوص اسدی، شجاعی، آقایی و شریفی هم تصمیم قطعی گرفته نشده است.

در این شرایط شنیده شده که در حال حاضر اولویت یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد با میلاد سرلک، رامین رضاییان، مهدی ترابی و احسان پهلوان باشد. از این جمع به نظر می‌رسد مشکلی برای تمدید قرارداد ترابی، رضاییان و پهلوان نباشد اما چالش اصلی مربوط به سرلک است. سرلک از چند تیم قطری پیشنهاد خوبی دریافت کرده است که خیلی بعید است با پیشنهاد تمدید قرارداد پرسپولیس موافقت کند. البته در نهایت تصمیم گیرنده سرلک است و ممکن است که او راضی به تمدید قرارداد با پرسپولیس شود.

این در شرایطی است که در یکی، دو روز گذشته عیسی آل‌کثیر با انتشار یک استوری در اینستاگرام به نوعی به یحیی گل‌محمدی حمله کرد. شاید همین مسئله دلیلی محکم برای عدم تمدید قرارداد آل‌کثیر و پرسپولیس باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->